donderdag 19 april 2012

Yolanthe Cabau van Kasbergen ‘helemaal gelukkig’ met rol in Hollywoodfilm


‘helemaal gelukkig’ met rol in Hollywoodfilm


Vier jaar geleden stapte Yolanthe Sneijder-Cabau uit de soapserie ONM en nu staat ze naast Mark Wahlberg in de Hollywoodfilm Pain and Game. Een droom die uitkomt voor de actrice.

“Ik ben helemaal gelukkig“, zei ze woensdag in Shownieuws. is hot en in haar nopjes. “Het is gewoon een hele belevenis hier. Ik vind het echt een eer dat ik dit allemaal mee mag maken en het is natuurlijk fantastisch dat Michael Bay mij gekozen heeft voor de rol“, laat ze weten.

De samenwerking met Wahlberg gaat goed. “Mark is echt een hele lieve man, echt een gentleman. Hij maakt zich ook de hele tijd zorgen, weet je wel, van: ‘Gaat het goed? Heb je wel gegeten? Wil je iets drinken?’ En gewoon heel lief en gezellig en grapjes maken. We hebben gewoon lol.”, aldus

Het balletje kwam vorig jaar aan het rollen voor Yolanthe Sneijder-Cabau. “Vorig jaar deed ik auditie in Italië voor een Italiaanse film in het Italiaans. En die producer was een Italiaanse Amerikaan en die vond mij hartstikke leuk en goed enzo.

En die zei van: ‘Waarom ga je het niet proberen in Amerika? Ik denk dat je daar echt succes gaat hebben.’ En die heeft mij in contact gebracht met een groot agency bureau zeg maar.”

is trots op haar carrièrespurt. “Ik ben begonnen met Onderweg Naar Morgen. Daar heb ik een aantal jaren in geacteerd, heel veel geleerd en een super leuke tijd gehad. En dat is iets waar ik trots op ben en ook hartstikke leuk vind.

En daarna heb ik veel verschillende andere dingen gedaan, zoals in bikini voetballen op het strand met Johnny de Mol in Waar is de Mol. Alles wat er toe heeft gedaan heeft er toe geleid waar ik nu ben.”, aldus Yolanthe Sneijder-Cabau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten